Scaaary!

Det händer grejer i Oslo hela tiden.. I veckan så fick man inte dricka något vatten i hela stan för det var bakterier i det. Måndag till torsdag var det så. tror jag drack två glas vatten och ett glas mjölk på 3 eller 4 dagar. Tur att jag inte fick vattenbrist, jag som dricker vatten hela tiden.
Men det var inte det jag skulle skriva om. I natt vid 4 tiden var det en kvinna som blev knivhuggen i halsen och nacken på väg hem från krogen. Dett skedde i korsningen där Sarah, Viktor och Matilda bor, alltså fem minuter från oss. Viktor och Sarah såg tydligen gärningsmannen.. Inte konstigt att man är mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var aaasläskigt!

2010-02-22 @ 19:34:05
Postat av: Jess

Duu, nu tar du det j---ligt försiktigt på kvällarna. Du går inte en meter utan sällskap. Hör du vad din syster säger till dig!?

2010-02-22 @ 21:18:47
Postat av: Anonym

aa nu lyssnar du på din syster!!!din broder säger likadant!=)

2010-02-26 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback