Klockooor!!!

Jag önskar mig en av dessa klockor i födelsedagspresent men jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. De är ju helt galet snygga allihopa! Vilken är snyggast vilken passar bäst vilken vill jag haa? Blir knäpp.

Jetset klockor från uropenn.se

Och dessutom så önskar jag mig dessa galet jäkla snygga skorna från ellos.se Det kliar riktigt i fingrarna efter dem!

Och plus detta så vill jag ha en svart skinnjacka men den har jag inte hittat ännu! hihi jag fyller år om 15 dagar!

 

Ha dee!


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag har länge funderat på den svarta med guld på. Senast imorse på spårvagnen faktiskt. Den är grymt snygg! Eller så skulle jag gå på den vita. Svart eller vit, jag vet tråkigt svar, but that´s me. Boring :)

Postat av: Anonym

Det finns en rosa också, den blir sketasnygg till vår och sommar. Hmm, nu kan inte jag bestämma mig heller! :P

2010-02-26 @ 21:16:51
Postat av: Anonym

Postat av vem?=)

2010-02-28 @ 18:17:20
Postat av: Sis!

Av din anonyma syster som sitte roch undrar när hon får komma på besök till Oslo. Nu har du iofs flyttat...!

2010-02-28 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback