Grattis!

Till mig själv! Höhö. Idag har mitt fina namn namnsdag. Och jag har fått ett fint vykort i min brevlåda från min fina gammelmoster. Så lätt det är att göra min dag. För det gjorde du verkligen Gittan, tusen tack!=)
Har även fått några sms från mina nära! Och jag som inte ens kom ihåg att det var en sån dag idag!=)

Ja, jag kan väl skylla på att jag inte har haft någon dator på 4 dagar så det är därför jag inte har skrivit någonting på bloggen. Att det var ca 14 dagar sedan jag skrev sist spelar ingen roll, jag kan ändå skylla på det. K o F har nämligen varit hemma i Halmstad i helgen så då åkte datorn med. Tur var väl att vi kunde hämta vår boxer på torsdagen så vi hade någonting tekniskt i lägenheten att underhålla oss med. Annars har det väl inte hänt så mycket mer än att det har varit alla hjärtans dag och att jag har världens bästa pojkvän. Han bjöd mig på bio och hade satt upp massa gulliga lappar runt om i lägenheten med massa fina ord. Jag älskar dig!

De fem kommande helgerna har jag planerade kom jag fram till idag. Nu i helgen är det avskedskalas för Phil och Carro som drar till England snart=), helgen efter det kommer Zara hit!=), helgen efter det kommer mamma och pappa hit!!!!=), helgen efter det fyller jag 20! och Vivi kommer hit=) och helgen efter det har Henke planerat in någon sorts överraskning och jag lääängtar tills jag får reda på vad det är!!! Är galet nyfiken.

Nu ska jag ta och laga lite mat till imorgon. Good girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback