Det snöar i Norge

Och det slutar fan ALDRIG! Jag är så trött på det nu så vet inte vart jag ska ta vägen. Glädjer mig åt mamma och pappa som åker till thailand om mindre än en vecka. Orättvist är vad det är!
Idag är jag hemma från jobbet. Kände igår att min hals inte mådde som den skulle och när jag vaknade idag kunde jag knappt svälja eller prata. Tänkte ringa och se om jag kunde ta min avpasering och komma senare, men när jag försökte prata så kom det typ inget ljud. Därför fick jag skicka ett sms till Malin som kunde förmedla mitt problem. Det blev en dag hemma i alla fall. Jag kan prata hyfsat nu men har ont och är täppt i näsan så ska gå till jobbet imorgon.

Anledningen till varför jag har blivit förkyld och ont i halsen tror jag är för att vi sover med öppet fönster. Kajsa och Falk har alltid velat göra det men nu när jag sover i det rummet så skulle jag stänga det. Men det visade sig vara omöjligt. Det är nämnligen enstor jävla istapp iväggen som nästan har täppt till så vi inte kan stänga. Och med stor så menar jag STOOOOR. Jag gick ut på balkongen i en halvmeter snö och skulle försöka ta bort den, men när jag väl såg hela så insåg jag väldigt snabbt att det inte skulle gå. Så frågan är nu hur vi ska göra. Vill ju inte gärna att fönsterkarmen ska förstöras. Kajsa och Falk varför måste ni ha öppet fönster när ni sover?!!=)

Inte jätte kul att gå ut när det är såhär i dörröppningen!


Sedan ännu mer på andra sidan!


Och den här jäveln är inte min vän för fem öre. Han gör så att vi inte kan stänga fönstret och så jag får ont i nacken. Bajs på den!


Ha de på badet din gamle sjokolade!

Kommentarer
Postat av: Jess

Å fan! Den var lagom stor. Var försiktig bara, så att den inte lossnar om du försöker rucka på den och så råkar krossa fönstret eller nått. Good luck din gamle sjokolade ... what ever that meens ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback