just another wednesday

Fattar ni hur duktig jag kände mig imorse. Direkt när jag vaknade så bestämde jag mig för att gå ut och gå, men sen, vet ni vad när jag gått en bit så bestämde jag mig för att springa lite så jag sprang en runda istället. Duktigt va?! Efter det gjorde jag mig i ordning, mötte Sarah på österskans och sen gick vi en sväng på stan och fikade på Roberts. Mysigt var det för man saknar ju sina vänner ibland!=) Några timmar senare så sa vi hejdå och jag gick hem för att skriva lite på mitt CV som av någon underlig anledning försvunnit så jag fick skriva om det. Kul.

Ikväll var jag och mamma på bio, Eqlipse och jag tycker att den är grymt bra. Andra gången jag såg den men mamma ville se den och jag var inte direkt sen med att ställa upp. Kom hem, tänkte skriva CVt men kolade på Ringaren i NotreDame istället. Kankse orkar skriva lite nu.. eller? Det måste ju göras. Fasen vad svårt det är att skriva på engelska by the way.

Hadehejdåciaoarrividercipusskramklemkos

Kommentarer
Postat av: Sarah

Alltid lika mys att träffa dig snäckan! Vare sig det är över en halvmetersbaguette eller liten panini!

2010-08-11 @ 23:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback