Bröllopsdag

Yes, idag så har mamma och pappa haft 24 årig bröllopsdag. Så det firade vi med att gå ut och äta på Capri, jag och dem. Precis när vi ätit klart så ringer Danne och frågar om vi vill komma dit och äta lasagne. Lite försent, men vi gick dit och umgicks lite i alla fall.

Har varit ledig idag så har städat mitt rum, (jag fattar inte hur det kan bli stökigt så fort) gått runt i stan och köpt sminkborttagningskräm, träffat Lina och Stefan, köpt rosor till m och p för att de är världens bästa förldrar och så har jag gått till Tudorkliniken för att hämta ut mina allergi recept, men då skratta hon i receptionen åt mig och säger att dem går automatiskt till Apoteket och att det har varit så i typ tio år. Men Hallå, hur skulle jag kunna veta det.

Nu ska jag sova för ska jobba imorgon, näst sista dagen nu Go Alle go. Dessutom börjar jag 8, alltså en timme senare än planerat vilket gör att jag blir ännu lite gladare än vad jag redan är.

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback