Varning för deppigt inlägg

Sådär.. nu ligger jag här i min nya säng... eller säng och säng, det är en madrass på golvet som jag och Henke ska dela på nu i några månader framöver. Måste säga att det känns sjukt bra att ha flyttat in här hos grabbarna om man då bortser från att jag är sjuk just nu. Fred ligger i sitt rum och spelar spel och jag ligger inne hos mig, haha sociala klubben här!
Ska bli kul att bo ihop med tre killar, lite skillnad från förut. Nu kan man säga precis vad man tycker och tänker utan att behöva må dåligt över det, inget velande, ingen tredje hjulet känsla och man får säkerligen reda på om man gör något fel och inget jävla viskande. För ja, jag har mått riktigt jäkla dåligt över dessa sakerna de senaste månaderna. Och det värsta är att jag inte vet varför.
Sedan nyår så har mitt liv varit lite som en bergochdalbana. Det har gått från att jag legat i sängen och gråtit till att jag svävat omkring på små moln av lycka tack vare mina nära och kära, både här i Oslo och hemma och från andra håll och kanter av världen som är så otroligt fina och underbara! Jag älskar er.

Detta va ju ett roligt inlägg.. noot! Men oroa er inte, jag må bara fint just nu. Snart kommer våren till Oslo också som jag ha hört att den har gjort i Halmstad! Då kommer jag troligtvis tycka om Oslo ännu mer än vad jag redan gör!
Nä, kanske man ska ta sig en tur och andas lite frisk luft. Kan nog vara en bra idé så jag inte växer fast i sängen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag gillar starkt att du mår bra igen!

2010-04-08 @ 16:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback