Inte kul att vara Adeccovikar längre

Hemma efter en lång dag på jobbet. 8-15.30 och sedan personalmöte 16.30-18.30. Äntligen någonting vettigt jag har fått vara med på. Blev nekad till att vara med på planleggningsdagen i lördags och föräldramötet i tisdags för att det var för dyrt att ha med en Adeccovikarie. Otroligt tråkigt tycker jag eftersom jag tycker att det är väldigt intressant att få vara med på sådana saker. Jag har ändå jobbat i barnehagen i sex månader nu och vill vara med och veta vad som händer, vad som ska hända och vara med och disskutera saker men eftersom jag är vikarie så har jag inte alltför mycket att säga till om.  Så just nu har jag tröttnat på Adecco.

Men vi glömmer detta och så kan jag berätta en rolig sak istället. För jag och Henke har nämnligen bokat en resa till LONDON!!! Vi ska hälsa på Pihl och Carro, två kompisar som bodde här med Henke förut och det ska bli så otroligt jäkla kul. 20-21 maj åker vi. Har ju aldrig varit i London så ska bli kul att äntligen få komma dit och se hur det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback