hej hallå kom och plocka plommon!

Har fått låna Freds lilla lilla dator så om jag har många stavfel nu så är det för att det är svårt att skriva på tangentbordet. Ni skulle bara veta hur många gånger jag suddat ut dessa raderna! haha

Jag börjar jobba 06.45 imorgon. Kul, därför förstår jag inte riktigt varför jag är vaken nu 22.00. Ska bara skriva detta och sedan göra klart några knäckebröd så jag slipper det imorgon, visst är jag duktig.

Fred, Henke och jag var en tur på stan tidigare ikväll och köpte lampor, hårborste och tog en fika. Jag gillar starkt att affärerna här har öppet till mycketsenareändemharhemma, så man kan roa sig med att kolla affärer efter jobbet.

Igår var jag en tur på vigelandsparken här på frogener vilket var på tiden. Anar att det kommer bli några promenader där nu framöver för det var en riktigt stooor park som kommer bli otroligt mysig nu när det börjar bli vår!! Och på tal om vår, så älskar jag våren, förutom att den gör mig sjuk. Bäst att börja knarka  allergitabletter nu innan alla växter slår ut och tar kål på min kropp.

Nej fan, knäckebröd var det ju. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hej på dig.

Var ett tag sedan jag hörde av mig.

Men jag får ju lite skvaller från Halmstad, så jag vet lite.

Se nu till att äta vitaminerna, hjälper inte att de står i skåpet.

Men det finns ju många goda frukter, så ät lite av det också.

Kan ge dig ett råd, gör en fruksallad och ät med glass TOPPENGOtt



Jag gör det när min helg tjej är här, hon äter jättemycke då.

Ha det så bra många kramar från Gittan

2010-04-10 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback