hej

Har haft fullt upp hela denna veckan så jag har varit en mindre bra dotter att höra av mig hem. Men nu när det är så fint väder i Oslo så finns det plötsligt mycket mer roliga saker att göra. Man vill ju inte direkt sitta inne när solen skiner!
I tisdags var det afterwork efter jobbet och Kalle hade satt ihop ett quiz om Viktor för att han fyllt år. Det var kul och det är ju alltid kul att träffa sina vänner och dricka milkshake.=)
Onsdagen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde. Haha
På torsdagen så mötte jag upp Henke i byen och han bjöd mig på en god pizza. Han är bäst han!
I fredags åkte jag hem till Jessi och vi lagade en sjukt god köttfärspaj. Sedan kom Emma, Ia och Emma och vi kollade på film. Jag somnade efter halva och åkte hem och sov. Blev väckt av att Henke och Fred skriker i den där förbannade jävla megafonen. En vacker dag kastar jag ut den från balkongen och det känns som om den dagen närmar sig snabbt.
Igår så käkade vi frukost i solen på bakgården och sedan gick vi på marknad på Bogstadveien. Det var sjukt mycket folk och om man hade orkat så hade man kunnat hitta hur mycket snygga grejer som helst. Det var nästan alla affärer där som hade 50%.
Vid tre åkte jag till Töyen där vi skulle ha lönningspils. Det var sjukt nice och vi satt och drack till halvåtta. Efter detta drog vi vidare till Marias kompis och satt och drack där. Och vid halv tolv hamnade jag på Viktors kalas för att sedan åka in till stan.
Idag har vi bara kollat film. Kul!
En riiiktigt bra vecka får jag lov att säga, hoppas att nästa blir lika bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att höra lite vad ni har för er i Oslo.Själv har jag jobbat hela helgen, fast i kväll har pappa bjudit mig på mat på Harrys.

Puss M

2010-04-25 @ 20:21:20
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att höra vad ni har för er i Oslo.Själv har jag jobbat hela helgen,fast pappa bjöd mig på middag på Haarys i kväll Daniel kom också dit.

Puss M

2010-04-25 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback