Friday I'm in love

Freeedag idag!:D
Idag är det äntligen fint väder i Oslo. Och eftersom jag slutade 14.15 idag så åkte jag och lämnade mina timelistor hos Adecco och sedan gick jag en tur på stan för att jag skulle köpa vitamintabletter. Både Henke och jag tycker att detta kan vara en bra idé eftersom vi båda är ganska (läs VÄLDIGT) dåliga på att äta vitaminrik mat, typ fukt och sånt.
Kände inte riktigt för att gå hem direkt efter så jag tog mig en sväng inom Pieces och kom ut därifrån med ett par jeansleggins för 100 kr och ett par vanliga svarta leggins. Och jag som INTE ska shoppa någonting nu när vi troligtvis ska till London och jag måååste spara mina pengar till massa andra saker som jag ska göra. Typ åka långt bort länge länge till hösten! .. men det kostade ju bara 100 kr och var as snygga och det gick bara inte att gå därifrån utan en påse i handen.
Nu blir det öl på solli med älskling, sedan få vi se vart kvällen bär!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback