Ännu en helg över..

Och jag har hunnit med mycket grejer. Till att börja med så hade vi tvättid mellan 18-20 i fredags och då var jag en snäll flickvän och krympt några av Henkes kläder. HAHA. Lite dåligt samvete hade jag men det va ju inte med mening och det var ganska roligt. Så fredagen blev en lugn hemma kväll!
I lördags tog vi en tur ner på Aker Brygge och satte oss vid 12 tiden och drack öl på Lekter'n. Ett riktigt nice ställe skulle jag vilja säga. Det är en jätte stor båt med soffor och grejer så det var gött att sitta där i solen. OCH VET NI VAD?!? Jag blev inlåst på toaletten där. Haha. Låset gick i baklås så jag fick ställa mig på toaletten och titta ut över kanten och snällt be tre svenska tjejer om hjälp. De skrattade åt mig och hämtade en kille som stod ett bra tag och försökte få ut mig. Det slutade med att vi borrade upp låset och bröt upp dörren. Haha. Henke, Fred och Adam började fundera lite när jag hade varit borta i en halvtimme när jag sa att jag bara skulle gå på toaletten. Självklart tog jag ju inte med telefonen heller. Som det kan gå! Haha.
Efter detta drog vi till Blue Note Bar och drack en öl till, vidare hem fö att jag skulle göra mig i ordning  för att sedan dra till Ryes för att drick två öl till. Anledningen till allt detta öl drickande var för att vi skulle fira att Viktor fyllde år, dock så var han inte med på de fyra första ölen men man måste ju ha något att skylla på för att få dicka öl hela lördagen.
Klockan åtta befann jag mig på Yayas, en thairestaurang, med 12 andra snygga tjejer för våran Girls Night Out kväll. Sjukt god mat och riktigt kul sällskap. Efter detta gick vi och gjorde stan osäker och kvällen slutade med en lååång promenad hem i klackskor.
Och denna söndag har spenderats hemma med frukost i form av vitlöksbröd på bakgården sedan några timmars sömn och film.
Börjar 06.45 imorgon.. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback