Älska våren!

Jag har sagt det och jag säger det igen. Jag älskar våren. Och jag älskar Oslo. Och om man lägger ihop både våren och Oslo så få man fram världens undebaraste och mest fantastiska stad. Åhh ni fattar inte hur bra detta är! Det känns nästan jobbigt att man ska åka hem i slutet av juni.
Idag, efter en lång sovmorgon fram till tolv så begav jag mig till Jessicas och Emmas takterass där jag, Jessi, Emma, Ia och Emma låg och stekte i solen hela eftermiddagen. Så sjukt skönt och man har kanske fått lite färg i alla fall. Vid 5 gick jag till Sarah där hon och killarna satt och spelade spel medan jag satt och åt upp Sarahs godis. Väldigt kul tyckte jag!
Skulle tagit en fika på Solli ikväll men eftersom det inte var så mycket öppet vid 8 så köpte vi den på 7eleven och inkräktade hos Ida och Fanny där vi spelade sedan fikade och spelade kort och hade det mys.
Och nu halv tio ska jag ta och steka lax och makaroner som jag kan äta på jobbet imorgon. vilken lyxmåltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback