Öööl

Jag har fått jobb på ICA så jag är glad.
Jag har ont i min ena halsmandel men jag är glad ändå.
Jag är trött som tusan, men jag är glad ändå.

Därför ska vi gå till Ryes och dricka billig öl med folk från helgen.

Ge mig en öl, så ska du se jag vaknar till, ge mig en öl så gör jag vad du vill.
Ge mig en öl så finns det inga känslor kvar, ge mig en öl så ger jag allt jag har.

Jag får helt enkelt lära mig dricka öl. Dels för att det är billigt och dels för att jag ska få sjunga den låten!

Kommentarer
Postat av: Sis!

Du är knäpp...på riktigt ;)

Postat av: mamma

Du dricka öl.Du är väl inte på väg att bli förkyld igen?

2009-10-13 @ 20:35:21
URL: http://alexandraek.blogg.se/
Postat av: tess

graaaattis till jobbet baomis! Vad gör du och dina kära rumskamrater på söndag förresten? Har nämligen några timmar i oslo över och undra om du/ni kanske hade tid att träffas? :)))

2009-10-13 @ 21:23:30
URL: http://tessjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback