Måndag

Det har varit lite dålig uppdatering här de senaste dagarna, jag vet. Men har haft andra saker för mig!

I fredags fick jag post och jag blev SÅHÄÄÄR glad! Det var min snälla mamma och pappa som hade skickat upp mina stumpbyxor och Mamma mia och Twilight filmerna. Dessutom så låg där tre mentosgodisar och ett paket Ipren, så jag nu kan sluta låna av Falken. Toppen! Det gjorde hela min fredag så det gör ingenting om det råkar komma fler brev till Teglverksgata 7!

I lördags var jag i stan och sedan på kvällen var det lite party här hemma. Tanken var att vi skulle gå ut och dansa men det slutade med sängen vid tolvtiden för min del. Men hur som helst så har jag haft en helt otroligt underbar helg. Bara så ni vet!=)

Pappa fyllde år i lördags också. Ringe på kvällen och blev jätte glad när alla på kalaset skrek HEJ ALLE i telefonen!:)

Hela förra veckan var bra den också! En hel veckas jobb på jag vet inte hur länge! Jag har nog tjänat ihop till hyran nu! Det gillar vi!

Om man skulle ta och koka lite spagetti? Ikväll blir det jobb mellan 16-22.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback