Lappar!!:D

När jag kom hem halv elva igår efter att ha jobbat på ICA möttes jag av en fin lapp liggandes på golvet innanför dörren.

Jag blev jätte glad! Hänger av mig kläderna och möts av ännu en lapp, denna gången rosa..

Där stod det: Hoppas du haft en bra dag på jobbet! ALLE EK! Vi var tre pers som bjöd hem för fest. Du kan väl diska 3 glas, popcornskålen och kniv + skärbräda är du söt? Så hjälps vi åt!=)

Självklart tänkte jag men eftersom de låg och sov så bestämde jag mig för att diska och göra i ordning idag i stället, man vill ju inte väcka sina söta vänner men massa skrammel.


Ser ett söndrigt vinglas med ännu en lapp på..

Det är sånt som kan hända!

På min kudde låg det ännu en lapp




Jag har fina vänner!


Och idag har jag diskat.
Ska se till att äta någonting nu och sedan iväg och jobba mellan 16-22 idag igen. Imorgonoch på torsdag blir det en ny barnehage. Spännande och se om man hittar dit! Ha de

 

 





Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

Vilka fina lappar du får. I morgon åker vi till tyskland. Om vi kommer hem i tid kan vi kanske ptata på skype.Lyck till på nya dagiset.

Puss M

Postat av: tessis

åååh, jag vill oxå mötas av lappar. iställer möts jag av soffpotatisar

2009-10-27 @ 21:41:58
URL: http://tessjansson.blogg.se/
Postat av: Jess

Vilka söta vänner du har. Var rädd om dem! ;)

Saknade dig när vi var i Hstd i helgen. Puss!

2009-10-28 @ 12:18:45
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback