Jag blir nästan rädd för mig själv!

Jag gick nyss in på Joannas blogg och kollade lite. Hittade ett sökfönster där man kan skriva in vad man vill läsa om i hennes blogg. Jag sökte på Ek och hittade massa roliga kommentarer! haha
Det tråkiga är att man kan bara se små delar av texterna på google¨, vilket gör att jag låter dummare än vad jag egentligen är.. eller det är vad jag hops på i alla fall!

Alexandra Ek: Hahahahahahahahaha!
Jag: Vad?
Alexandra Ek: Jag tänkte!
2007-10-15

Postat av: alle ek. jag vet att jag är cool, men varför kom du på det just nu.
2008-10-29

Det hela började imorse, när jag, Frida, Rasmus och Alle Ek åkte in till stan för ...
Alle Ek: Spring, rädda er själva!
Frida: Men vi kan inte lämna er här! ...

Efter skolan tex köpte jag och Alle Ek godis, det glada förstördes ganska snabbt av den förbannade ...
Alexandra Ek: Jag ska aldrig bli en A brunn! ...

Alle Ek aka Captain Obvious.
Alle Ek: Shit, jag har inte lämnat in den där texten!
Jag: Vilken text?
Alle Ek: Den vi skulle skriva! ...

Vi, och med "vi" menar jag Vivi, Alle Ek, Zara, Frida Hansson och ska alltså äta oss tjocka .....
Alle Ek i telefon: Oj, det kliar på mitt öra. Vänta lite. ...


Alltså vad är detta för någonting.. jag börjar känna mig dum! Nu vill jag inte läsa mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback