Jag är inte rädd för fåglarna

Jag blir så glad! Hela 15 unika besökare på min blogg igår. Så roligt, det har nog aldrig hänt förut. Så det är nu man blir intressant när man flyttar till Olso. Nej, jag skojjar bara. Läs på, det blir så mycket roligare att skriva då. Men kan inte ni som läser skriva en kommentar så jag vet vilka ni är.

Idag har jag, Falken och Kajsa varit runt överallt i staden och registrerat oss på massa olika bemanningsföretag. Det tog en himla tid, men det känns riktigt bra att ha kommit igång. Tror att jag ska satsa på att jobba i barnehagar för det verkar som att det finns flest jobb inom det!

Vi satt även ute och käkade nudelsoppa idag. Det var riktigt varmt på vår balkong. Det var nästan så att man kunde sitta i linne utan att frysa. Sånt gillar vi!

Nu ska vi försöka se på Anna Anka! Hejdååå

Kommentarer
Postat av: tessis

jag är dig alltid trogen baomis

Postat av: Jess

Jag med! Det vet du. Sen gissar jag på mamma också, men hon kanske inte har listat ut hur man kommenterar ;)



Kollade också på Ankan igår. Hon förvånar en HELA tiden. Tänk att man inte kan bo någon annanstans än Grand Hotel i Stockholm när man kommer till Sverige. Inget annat hotell i hela Sverge håller tydligen högre klass. Milda makter, att man orkar. Puss!

2009-10-06 @ 08:17:31
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: mamma

Jo jag kan också komentera har skype på om du vill prata i kväll.Puss

2009-10-06 @ 19:17:27
URL: http://alexandraek.blogg.se/
Postat av: Jess

Oj! Haha, ber om ursäkt för att jag drog slutsatsen att du inte kommentera mamsen ;) Glömde att du blivit riktigt haj på bloggkommentarer!

2009-10-07 @ 09:08:29
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback