I'm so happy I'm so glad

Idag ær jag GLAD! Idag ær jag GLAD før att imorse ringde min telefon och det var chefen på ICA i nærheten av oss som ringde och ville att jag skulle komma på intervju imorgon klockan 10. Så nu får ni alla vænner och bekanta hålla tummarna før mig. Jag ær redan jætte nervøs før jag har aldrig varit på en arbetaintervju innan, men det ska førhoppningsvis gå bra. Ett deltidsjobb på Ica nær hade ju inte suttit fel nu.

Ringde æven Adecco i morse och ska på intervju dær på onsdag klockan 11. 

Helgen var riktigt bra. Vi var på en hemma fest med Sarah och hennes vænner i lørdags och hade sjukt roligt. Galen kvæll och igår så var vi trøtta så det blev Sex and the city maraton hela dagen och McDonaldsmat, sen somnade vi.

Ska åka till Elkøp iadg før att førsøka fixa vår dator så att vi kan få vårt jækla internet till att fungera så att man kan prata med lite folk på Skype. Børjar bli trøtt på att komma till Ungdoms informationen nu.

Ska æven gå till handelsbanken och fixa klart mitt bankkonto sen.

Det ær en bra dag idag och dærfør ær jag GLAD!

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Sis!

Håller tummarna som bara den! :)

När jag läser Ungdomsinformationen så blandar jag lätt ihop det med svenska Ungdomsmottagningen. Låter så hemskt när du säger du börjar bli trött på att gåt ill ungdomsmottagningen haha Så går det när man tänker snett!

Postat av: tess

hoppas du får jobbet baomis!!

2009-10-12 @ 17:16:08
URL: http://tessjansson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi håller också tummarna för dig i morgon.Har varit på utbildning hela etermidagen.Ska på bio i morgon så vi kanske kan prata på skype vid 16.30.

Puss M

2009-10-12 @ 18:36:51
URL: http://alexandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback