IIih

Jag måste bara säga att jag mår så jävla bra! Jag är så himla lycklig! Allting börjar ordna sig för mig här i Oslo och det är så skönt. I morgon ska jag börja jobba på ICA. Vet inte riktigt vad jag ska få göra men det ska bli riktigt kul.
Idag var jag även på Adecco på intervju och pratade med Anita. Riktigt trevlig tjej och vi pratade riktigt länge. Det verkar som att det inte ska vara några problem med lite barnhagejobb heller. Så om jag inte ska jobba på ICA på fredag ska jag kanske jobba på dagis i stället.
På fredag är vi även bjudna på fest på Frogner. Det ska bli kul. Jag, Falk, Kaj, förhoppningsvis Sarah, Frida och massa Linköpingspojkar!
På lördag blir det 19 och 20 års fest hos emma och evelina, alltså jessicas rumskompisar!
Och på söndag är Tesse i stan och då ska jag träffa henne!

Ååh jag blir så glad så jag knappt vet vad jag heter!




Kommentarer
Postat av: tessis

jag blir så glad över att du är så glad! joanna har fått sin bamsegrattiskram^^

2009-10-14 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback