Hejhopp

JAg blir galen! Resväskan och träningsväskan är så fullproppad att det knapp går att stänga dem. Kylväskan kommer bli lika tung som träningsväskan, men den kan jag inte börja packa riktigt än. Dessutom så är min axelväska också proppfull. Cirkus 45 kilo kommer jag ha med mig har jag räknat ut. Man får egentligen bara ha 25 på bussen men vi får se hur det går. Men nu till det stora problemet. Jag får inte plats med våra goda hamburgerbröd. Jag vill ha med dem, men det får inte plats. Får väl se om jag lyckas lösa det!

Jag är pirrig i magen. Vaknade 7.20 när mamma skulle gå till jobbet. Sa hejdå och hoppade in i duschen. Käkade havregrynsgröt och packade. Käkade sista biten köttfärspaj nyss också. Jag vet egentligen inte riktigt om jag är hungrig eller om det är mina nerver som spelar mig ett spratt. Pirrig i magen är jag som sagt men jag tror och hoppas på att detta kommer att bli kalas!

Nu flyttar jag till Norge! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WIIIII! Du kommer till mig jaa! HÖR AV DIG NÄR DU KAN!<3

2009-10-01 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback