Hejhopp

Jag vaknade denna vackra måndag med huvudvärk och ont i nacken så jag stängde av alarmet eftersom det inte kändes lönt att ens försöka ta sig upp. Istället för halv 8 gick jag upp vid 11-12 tiden. Fick en huvudvärkstablett av Falk och sedan satte vi oss och kollade på "ensam mamma söker", vilket vi är helt fast i. Dessutom fick vi lite Stockholm live nostalgi och tittade på massa youtube klipp med alla favoriter som Johan Glans, Thomas Järvheden, Magnus Betnér och alliallihopa som jag nästintill avgudar.

Precis när jag ställt mig i duschen ringer min telefon och det är Lena från Adecco som vill att jag ska jobba tis-fre i Mortensrud vilket jag lyckligt tackade ja till. Så nu har jag en fullspäckad vecka framför mig. Ska även jobba på ICA i morgon och på onsdagkväll så nu ska det tjänas lite pengar! Kanske kan lyckas skrapa ihop större delen av hyran denna veckan! Det gillar vi!

Har även haft en SUPER BRA helg. Troligtvis den bästa någonsin.

Och om det är någon som har råkat undgå detta så säger jag det igen. JAG ÄR GLAAAD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback