flax flax jag ær en fågel!

Hejsan svejsan! nær vi åkte hit idag så såg vi en affær som hette UFF! Det var lite roligt. Idag ska vi åka till IKEA och se om de vill ha oss, sen till Gønland før att handla frukt. Tro det eller ej så håller jag faktikst på att læra mig. Jag æter både paprika och tomat, men kan inte sæga att jag tycker så jætte mycket om det. Ikvæll ska vi gøra wok, får se hur det går.

Jag tycker om Olso, mysig stad, trevliga mænniskor och vædret ær kanon bra.

Vi var hos jessica och evelina før några dagar sedan, vældigt mysig lægenhet hade dem. Kollade film och drack te. Nær vi skulle gå hem så var hela gatorna øversvæmmade och vi blev nyfikna och skulle kolla vad som hade hænt. Det visade sig vara en vattenlæcka eller nått sånt. Vi som hade hoppats på något spænnande blev besvikna.

Nu får jag væl fortsætta med mitt jobbsøkande. Tycker inte riktigt om att æ o ø inte ær svenska. Men det går ju ændå.

Och just det, fick mitt skattekort igår så idag har jag varit och fixat ett norskt bankkonto på handelsbanken. Ska dit snart igen och skriva på nånting.

Och just det, vår adress ær

C/O Aina Bystadhaugen
Teglverksgata 7 L.124
0553 Oslo
Norge

ifall någon nån gång kænner før att skicka oss ett brev. Vi skulle bli vældigt glada!

Jobb var det jag, hejjhopp!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback