Bad day

Idag är ingen bra dag. Vaknade i morse och mådde riktigt dåligt. Har spenderat större delen av förmiddagen på toaletten men tack och lov så har det blivit bättre nu på eftermiddagen. Har ätit chips och macka så det är nog ingen riktigt magsjuka.

Dagen fortsatte lika dåligt. 16.20 ringde min chef på ica och skällde ut mig. Han sa i telefonen att jag skulle jobba idag mellan 16-20, vilket jag inte hade en aning om eftersom de hade sagt att jag skulle jobba mån, tis, fre denna veckan. Han skällde lite på mig och slängde på luren.
Jag funderar starkt på att sluta där och hitta något annat. Inte bara på grund av detta utan annat också. Men framförallt för att jag inte klarar av chefen.

Det enda som har varit bra idag är att Kajsa kom hem med en liten chokladbit till mig och att jag har fått otroligt fina sms. Och trots denna dåliga dag kommer jag på mig själv med att sitta och le då och då.

I morgon ska vi betala hyran. Får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: tess

lycka till med hyran säger jag, JAG PISSAR PÅ SWEDBANK!

Postat av: Gitan

Hej på dig Alle, det var inte roligt att läsa att du mår dåligt, men jag hopps att du äter bättre än chipps och choklad!!!!

Men det där med chefen låter inte bra, det är väl så att de har så många utlänska personer som vill jobba så de kan göra som de vill med de anställda.

Önskar dig lycka till. Imorgon åker jag till Jordanien, så jag får läsa mer när jag är tillbaka.

Många kramar till dig från Gittan

2009-10-30 @ 09:08:03
Postat av: mimmi

jag pissar på nordea

2009-10-30 @ 13:52:16
Postat av: kimsan

Usch, låter inte kul..Men det där med jobben låter kanon (Y) :) Med mig så är det bra, det rullar om man säger så,thihi. Träningen har dragits igång med.. Har bara tränat en gång. Jag saknar er. Ha det bra. hälsa dom andra två :) STOOR KRAAM TILL ER!!!!!

2009-10-30 @ 21:13:12
URL: http://kimzzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback