Money money!

Jag ångrar mig lite nu. Nu har jag helt plötsligt 6 dagars jobb. Även om jag inte är helt glad med att få reda på att jag ska jobba två timmar innan jag börjar. Men nu blir det i alla fall Ica. mån 16-22, tis 16-20 (Yeeey, jag kan gå till ryes efteråt!:D) och lör,15-20. Sen blir det barnehage tis 8-15.30 ons, tors, fre ungefär samma tid! Yeeey. Och det är november. Tänk vad snabbt humöret kan ändras! Money money! Yeey!

Nu ska jag gå och handla, frågan är bara vad! Det får mnog bli en bakpotatis!

Och Anita på Adecco sa att de på den senaste barnehagen som jag var på var otroligt nöjda och glada över att jag varit där! Roligt att höra:D

Kommentarer
Postat av: sis!

Klart de är glada för att ha dig där, du är ju bäst! Han på ICA borde också vara glad tycker jag. Hela Norgeresan är ju till för att tjäna pengar, så ligg i nu i november. Vill också betala halv skatt! Nä, så ska jag betala 50% nu när jag har företag. Pyttsan! ;)

Postat av: pappa

2009-11-03 @ 08:51:02
URL: http://alexandraek.blogg.se/
Postat av: pappa

hej,

det var ju bra att du fått mycket att göra,

och det är ju bra att de tycker att du gör ett bra jobb också,

lycka till

pappa

2009-11-03 @ 08:52:58
URL: http://alexandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback