För det första..

GUD vad skönt det är att ha dator och internet igen.

Uppdatering. Kajsa och Falk har varit hemma i Halmstad i helgen och de lämnade mig ensam kvar i den stora staden. Eller ja, ensam och ensam, jag har haft fina människor runt om mig hela tiden. Men jag måste erkänna att det kändes inte riktigt rätt utan min Falk och min Kaj!

I söndags var det farsdag. Detta tänkte jag på redan förra lördagen när min kära far fyllde år. Då hade jag tänk skicka ett fint födelsedagskort, men självklart glömde jag det. Därför tänkte jag att jag likaväl kunde skicka det på farsdag i stället. Den tanken gick nästan hela vägen, nästan. Jag köpte ett fint kort(flera dagar innan), skrev fint i det, klistrade igen det OCH glömde skicka det. Men trots allt så är det faktiskt tanken som räknas och jag tänkte ju faktikst skicka det!



Grattis i efterskott världens bästa far!
Och jag tog bilden av systra mi eftersom jag inte har någon bild på papi här.


Och vet ni vad! I lördags var jag på bio. "A Christmas Carol" i 3D, as ballt. Har aldrig varit på någon 3D film förut. Den var i alla fall väldigt mysig och man fick lite julkänsla av den. Jim Carrey som Mr. Scrooge var grym!
Och det roliga var att jag såg en kille som var otroligt lik Scrooge på trikken hem igår. Det var kul!



Ikväll blir det Ryes och öl! Shiihooo, första gången på två veckor som jag kan vara med från the beginning! Shiiihoo.

Och vet ni vad. Jag ska jobba på samma barnehage i alla fall två veckor till och troligtvis till typ 4 december och kanske längre! Gött är vad det är! Och på Ica mån och tors och lör.

OCH vill ni veta det bästa av allt! JAG SKA ÅKA HEM PÅ FREDAG!!!!!!! TILL MIN MAMMA OCH PAPPA, BROR, SYSTER, MORMOR OCH MORFAR, FARMOR OCH FARFAR OCH ALLA ANDRA I MIN FIN FIN FINA FAMILJ!!!!!:D

Kommentarer
Postat av: Sis!

OCH det ser VI fram emot systra mi! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback