Bästa scenen evöör!

Imorgon så ska vi gå på New Moon! Yeeey finally! Och bara för det så har jag legat och kollat på första filmen nu. Jag älskar den! Slutet är ju så fint! Sån är det.



Var hos Jessi o co igår kväll och förfestade lite. Skulle till något ställe som tydligen skulle vara asgrymt, det var det inte. Mest killar som bara var ute efter en tjej för kvällen. Jonas livade däremot upp stämningen totalt med sin charm och sin dans. Tyvärr så uppskattade inte alla honom vilket resluterade i att han blev utslängd. Vakten sa att han hade fått klagomål om att han tagit massa killar på kuken. Haha, sjuka människor det finns.

Kajsa: Jag ska bli nyttig! .. Vet du vad. Man ska stoppa in massa popcorn i munnen samtidigt och svälja.. det är gott.

Ska jobba idag mellan 15-20 och sen blir det myskväll med mina sambos. De ska laga mat till mig fina som de är!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag har sett den 2 ggr redan, igår och idag!! haha. Jacob är så snygg så jag håller seriöst på att dö!!! haha :] Hur går allt i Oslo vän? såg att du skaffat dig en pojk med! Grattiiiis :) PUSSS (L)

Postat av: Sis!

Och jag ska se den på onsdag! Evigheter tills dess ju...!



Ätit upp allt godis än? ;) puss!

2009-11-21 @ 22:20:24
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: nathalie

aaah jaaa!! haha ååh skojsigt, happy for you!

Det går bra bra bra, här är helt underbart! Trivs så sjukt bra. Kommer inte vilja åka hem haha. Fast man saknar ju folket hemma och så! Men det går kalas. Träffar massa nytt folk och grejs! :] puss

2009-11-22 @ 01:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback