Det är svååårt

Jag är väldigt kluven måste jag säga. Ica eller inte Ica, det är frågan!

Ta bara idag. Har försökt ringa heal morgonen för att ta reda på om jag skulle jobba eller inte idag och det är inte en jävel som svarar i telefonen. Nu ringde jag för fem minuter sedan och frågade när jag skulle jobba och då har han inte tid att ta reda på det, så jag vet fortfarande inte om jag ska jobba eller inte.
Det som gör mig så arg är att Lena från Adecco ringde och frågade om jag ville jobba idag, men jag kunde inte tacka ja eftersom jag inte visste mina andra tiden denna veckan. Jag funderar på om det är värt att vara kvar på Ica. Jag förlorar ju bara på det om det fortsätter såhär.

Jag blir inte klok på vad jag ska göra. Det är ju halva skatten i Norge nu i noveber också och då vill man ju jobba så mycket som möjligt. Men frågan är om det finns tider till halv två-halv tre på Adecco så att jag kan jobba på ica efteråt. Om det inte gör det så kan jag lika gäna jobba på Adecco 8 timmar om dagen istället för Ica sex timmar om dagen. Även om det är bättre betalt så tjänar jag inte på det. Det är svårt. Jag blir knäpp.

Hjälp mig kära ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback