Tjaaa

Eftersom min fina vän Falk för en stund sedan kommenterade att jag aldrig uppdaterar här längre så tänkte jag att då får jag väl göra det nu då.

Idag luktar jag man.. men det har sin förklaring. Jag tog fel parfym på mig imorse. När jag var i stockholm i helgen så fick jag en cosmopolitan tidning där det fanns ett prov från Paris Hiltons nya parfym Fairy Dust vilken jag tycker är awsome. Såna prover är ju i sånda rör och av någon anledning så hade jag ett likande i badrumsskåpet men när jag väl hade tagit på mig den så märkte jag att det stod Puma man på den.. Inte en bra början på dagen precis.

Skickade ett sms till Kaj och frågade om hon ville hänka till stan, men det slutade med att jag, Kajsa och Falk åkte till Falkenberg i stället och hämtade Kajs balklänning, fikade och kollade runt i den öde stadens affärer. Jag köpte ett par slitna jeansleggins, wihooo!

Ikväll blir det en chillkväll hemma. Jobb i morgon 10-17 och på söndag 11-14. Money, mondey, det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback