Svennebanan

Jag hade betygssamtal idag! Klockrent MVG i Graf C och MPR. Wihooo. Troligtvis får jag det i Idrotten också, och i psykologin, och i projektarbetet (hoppas jag i alla fall). man kan ju inte bli annat än glad och stolt över sig själv!

Min glädje idag tog däremot slut när min chef ringde och sa att "det ser jävligt svårt ut, att ge ledigt till dig vecka 28". KUKEN säger jag då för att uttrycka mig milt. Jag vil mer än någonting annat få ledigt den veckan så att jag kan följa med mina stjärnor till Hultsfred. Det är det enda jag känner att jag verkligen verkligen VERKLIGEN vill göra denna sommaren och så kommer jag troligtvis inte att få det. Nä, bajs på det. Nu ska jag tröstäta glass med kolasås, för det tycker jag att jag får.
För att må lite bättre så köpte jag även tredje Twilight boken idag med så den ska mysa ner mig med sen.

Varför skulle denna dag som började så bra sluta så dåligt.. BAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback