Studentfest.. hmm

Ja, vad ska man säg? Studentfesten blev inte riktigt som det var tänkt. Faktikst så blev den inte alls. I stället blev det ett blodbad i mitt ansikte, en halv tand och ett skadat lillfinger. Jaså, tänker ni då. Så här ligger det till.. ni läser just nu världens klantigaste människas blogg.

I onsdags var det den sista studentfesten bad taste.. och bad taste kan man väl säga att det blev. Förfesten stod jag för och där var allting frid och fröjd, för att inte kalla det riktigt jävla förbannat bra. Det var bra fram till halv tolv tolv då vi skulle bege oss mot BoB. I hissen var allt frid och fröjd och även när vi kom ut på min gata. Fröjden försvann däremot när vi sneddade in på nästa gata. Då for världens klant rätt ner i asfalten med aniktet och efter det mådde hon inte så bra.

Bra mådde jag inte heller dagen efter då jag var yr i huvudet, såg mig själv i spegeln och så förjävlig ut. Ni som aldrig har blivit av med en bit av er framtand, ni förstår inte.. Det var hemskt, obeskrivligt. Tack och lov så fick jag den fixad klockan ett samma dag.

Men som sagt, förfesten var nog den bästa ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback