Somebody told me

Har precis blivit intervjuade av HP och käkat tårta bara för att vi är bäst! Men nu fick jag i uppdrag att redigera en tidning som jag inte har alltför mycket lust till att göra just nu, men det ska la gå bra det med.

Jag fick en klump i magen nyss när jag lyssnade på the killers och såg massa foton från Hultsfred förra året. Jag vill så jäkla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!

Imorse var jag hos min barnallergiläkare för sista gången, nu får jag klara mig själv i resten av livet! Efter det så var jag och mamma på Smycka och köpte mitt fina halsband till balen som är sjukt fint.

Var precis uppe i journalistiksalen igen och blev intervjuade och fotade av Laholmstidning. Haha det är mycket plublicitet nu för tiden.

För er som undrar så hade jag det sjuuukt bra uppe i Stockholm i torsdags och fredags när vi VANN LILLA JOURNALISTPRISET. Dessutom så spelade jag match i onsdags och gjorde två mål.. jag var lyckligare än någonsin vid de två tillfällena!:D

JAG VILL TILL HULTSFREEEEEED!!!!!!! JAG VILL SE THE KILLERS OCH ALLA ANDRA BRA BAND SOM KOMMER DIT!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback