little girl you're in the middle of the ride

Är i skolan och har precis haft idrottsprov. Jag vet inte riktigt hur det gick, känns som att det kan ha gått precis hur som helst. 
Dessutom så hade vi vår allra sista religionslektion idag med. Yeeeey! Man blir så lycklig när kurserna tar slut. Dessutom så kommer jag få VG. 

Idag ska jag och mamma kolla på smycken till balen och jag hoppas fasen på att hitta något riktigt fint. Det är bara 20 dagar kvar nu och det känns  helt overkligt och jag längtar så sjuuuukt mycket. Efter det så blir det hem och plugga.. mindre roligt, men jag har bestämt mig för att göra klart så mycket det bara går nu tills jag åker till huvudstaden på torsdag. 

Nästa lördag åker mamma och pappa till Turkiet så då blir jag ensam hemma i en vecka! :D Tjohoo

OCH SEN TAR VI STUDENTEEEEEEEEEEEEEEN!!! 

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Fin blogg du har!!!



_____________



Gillar du Jim Carrey och hans galna idéer?

Då bör du kolla på en galen video med han i min blogg!

Du kommer att skratta! Kommentera gärna också och säg vad du tycker om den!





emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se





EmmaEriica

Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 01:24:21
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Zara

då tycker jag du ska ha förfest när de är borta!! ;D ses imorn snyggebrud!! :D

2009-05-13 @ 14:00:13
URL: http://zaracatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback