Jag är lycklig ja jag är lycklig..

.. ja jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag jag är lycklig ja jag är lycklig ja jag är lycklig hela långa veckan ut!

Det är en bra dag idag! I måndags beställde jag ett par skor från ellos och idag kom de och det är perfekta. Skitsnygga och sjukt bekväma och bäst av allt så kostade de bara 119 krånas. Jag har varit i staden med falk och köpt pärlor som jag ska ha i håret på balen och dessutom fått i mig en god kyckling/curry baguette. Kan det bli bättre. Snart så kommer min kära syster, Tobbe och bror hit och jag ska laga tacos till dem snäll som jag är. Dessutom så har jag hunnit med att städa hela lägenheten, eftersom jag inte hinner imorgon, så att den är fin när mamma och pappa kommer hem på söndag.

Som folk säkert har märkt så är det Sture på stan denna veckan. Jag gjorde min del igår, nämligen en tidning. Satt i skolan mellan 15 och 22.30 igår och jobbade med den, snacka om att man var trött sen. Det är inte lätt att gå i skolan så länge, borde vara förbjudet.

I onsdags så var det träning, men jag var bara där och kollade. Efter det åkte jag och Falk och hämtade våra beställda pizzor för att åka till Theodor och käka dem med allt annat trevligt folk som redan var där. Där var det fotboll och party på schemat och jag hade väldigt trevligt. Somnade vid 2 tiden efter att ha fått reda på alla killar i samma rum snarkade. Det lät ungefär så här.

Någon: Är det någon som snarkar?
Simon: Ja
Christoffer: Ja
Borg: Ja
Theo: Ja
Någon: Ja
Falk och jag: Fan...

Men vi somnade och vaknade vid kvart över sju för att folket då skulle till skolan. Falk körde mig hem där jag duschade, käkade frukost och läste lite i Ljudet av ditt hjärta och sedan somnade jag och vaknade igen kvart över två och då var det bara att bege sig till skolan.

Jag har haft en bra vecka än så länge och bättre kommer den att bli. Imorgon ska jag spela match i torup och vi ska fan i mig vinna. Efter det ska vi till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år på söndag och på söndag så är det
BAL och det ska bli så jäävla roligt!!!

Exakt två veckor till studenten är det idag också.. går det att vara annat än lycklig?!

Kommentarer
Postat av: mes

BAAAAAAAAAAAAL :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback