I will wrap you in my arms and you'll know you've been saved

Idag hade jag mitt sista prov för hela min gymnasietid! Så sjukt skönt det känns och jag är GLAD! Sista psykologi lektionen och SISTA Samhäll B lektionen och för det är jag så jäkla lycklig så jag inte vet vart jag ska ta vägen!!! Som jag ångrar att jag valde den kursen och som jag tackar för att den äntligen är slut.

Jag är ensam hemma denna veckan och det är sköönt. Jag har fått min lön som är så mycket större än vad jag någonsin hade vågat hoppas på. Jag... har inte tränat idag, vilket inte är kul, men så är det när man lovat sin kära far att ta det lugnt när man slagit i huvudet och han inte är hemma på hela veckan. Men en match på lördag ska nog gå bra, det är ju den matchen jag vill spela mest av allt!

Nu är det bara 5 dagar kvar till balen och det är HEEEEELT sjukt. Det ska bli så otroligt roligt och jag längar grymt mycket. Nu ska jag gå och lägga mig och drömma mig bort till en festivalvecka i Hultsfred, jag vill ju så gärna åka!


Mina fina syskon och kusin som jag tycker om!

Kommentarer
Postat av: tess

jag tänker be fröken om en dans på söndag

Postat av: Anonym

Ahh, vilken bild! haha

2009-05-27 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback