Different style, different move, damn I like the way you move

Ikväll så ska jag och Falk efter mycket om och men iväg på Gabbes fördelsedagsfest. GRATTIS till honom!=) För ca två timmar sedan så skulle vi inte dit, falks brorsa var i stan och jag skulle följa med på den där välgörenhetsgalan. Men eftersom jag fick så himla dåligt samvete för att vi tänkte strunta i vår vän så ringde jag falk och nu ska vi snart åka. Det blir till att säga hej och chilla lite, ingen dricka för mig. Jag funderar starkt på att efter det här inte röra mig utanför lägenheten om det inte är absolut nödvändigt då jag tror att jag har drabbats av någon otursgrej. Jag klantar mig HELA tiden!!!

Kajsa kom hem till mig igårkväll och sa hejdå innan hon åkte till Turklandet. Hon hade med sig ett fint litet kort där det stod "Var rädd om din nya tand, klant! Du är en riktigt BRA vän! Jag är glad att jag har DIG! Puss Kajsa" HOn är världens sötaste och jag är glad att jag har henne också. Hon visade mig även den här mannen på youtube. Han är fan grym!


Kommentarer
Postat av: tess

han ser ut som bäbisen fredrik reinfeldt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback