But it's just the price I pay, destiny is calling me

Sitter och har multimedialektion. Har precis lagt upp min hemsida på indernet så nu kan vem som helst i hela världen se den. Haha. Om nån nu skulle vara intresserad av att kolla in den så har ni adressen här http://alexandra.graphicrevolution.se
Den är i och för sig inte riktigt klar än utan det ska inte en flashbild också. 

De närmsta dagarna kommer att bli ganska hektiska. Idag slutar jag halv 4 och ska sedan hämta mathilda och falk halv fem för att åka till Björkevi och spela match. Efter detta så ska jag åka och lämna mina vänner, sedan åka och köpa godis och efter det åka hem, käka, packa och plugga (om det nu hinns med).
Imorgon klockan 05.30 så åker jag till Stockholm och är där tills fredag. Kommer hem någon gång under natten och på lördagen ska jag jobba mellan 10-19 för att sedan gå direkt till Kajsa för att festa loss och sedan sova där. Så en lung stund denna veckan är nog inte riktigt att räkna med. 



 Hur som helst.. så här roligt har jag på min lektion just nu. Tjaaaoo

Kommentarer
Postat av: Jess

Wohoo! Kan du lära mig göra en hemsida i de programmen nu då? Vore toppen med en lektion eller tio för att försöka minnas det jag lärde mig för 3 år sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback