Tisdagidag

Hej hopp! Ni som vill se lite bilder från mine resa får vänta ännu lite längre eftersom jag är i göteborg och min kamera är i halmstad. Jag var i och för sig hemma i helgen men hade fullt upp att ja helt enkelt inte hann. Men jag ska se vad jag kan göra när jag kommer hem på fredag.
Om folk undrar varför jag åkte hem i fredags så var det för att jag var tvungen att jobba på lördagen, inte för att jag tycker att det är sjukt tråkigt här i Göteborg att jag vill åka hem till Halmstad igen för det tycker jag absolut inte.

Idag sak jag och min kära syster åka och simma. Kan vara bra med lite träning med tanke på att jag inte tränat någonting de senaste fem veckorna. Vi har vår första träningesmatch på söndag, dock tror jag inte att jag ska vara med, eller rättare sagt får vara med. För er som inte vet så har vi slått ihop oss med Kvibille. Inte helt kul enligt mig men det blir la bra.. förhoppningsvis!

I söndags när jag åkte tillbaka till Göteborg så åkte jag X2000. Det var ju jätte skönt, tänkte jag, går snabbare och det var framförallt mycket billigare! Det dumma var att det inte stannade i Mölndal där jag skulle hoppa av, så jag fick snällt åka hela vägen in till stan för att sedan ringa Tobbe som fick vägleda mig till rätt spårvagn. Vid korsvägen var jag tvungen att byta till buss för att det var något spårarbete på vägen, sedan fick jag sitta och hoppas på att jag kände igen mg när jag skulle hoppa av. Så kan det vara.. Jag kom i alla fall fram tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback