Ord som värmer

"Det märks när du är borta, det saknas något då nämligen, för du är alltid så glad och positiv. - Du ger andra väldigt mycket energi med ditt goa sätt".

Blir man glad eller blir man glad när man får höra sånt här?! Man blir SKETGLAd om man heter Alexandra Ek och får höra detta. Annika hade svarat på mitt långa mail jag skickat till henne om allt som har hänt i fotbollen och jag fick nu tillbaka det. Eller jag läste det nu.. fick det den 26 februari och idag är det den 5 mars, men men. Hur som helst så ska jag ha med två intyg till träningen på tisdag så att hon kan arkivera ett i klubbstugan och jag vet inte vad med det andra.

Åhh nu längtar jag!!!

Vi borde säga sånna här saker till varandra mycket oftare för det riktigt värmer i kroppen på den som får höra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback