Jag vill ha soool

Igår var jag och min kära syster duktiga och simmade tusen meter på Valhalla! Det gick ovanligt snabbt måste jag säg, runt 30 minuter har jag för mig och sedan badade vi bubbelbad!

Jag har varit duktig denna morgon och jobbat på hårt här på Informtrycket så jag tyckte att jag kunde f slå mig ner här en stund.

Jag har konstiga fötter. I förrgår när jag stått upp i princip hela dagen fick jag sjuk ont i mina hälar. Så när jag gick lite mer på tårna hem så fick jag konstiga strålningar ut i mitten tån eller vad man ska säg.

Här i Göteborg har man sirener på bilen när en spårvagn har stannat. detta märkte jag igår och tyckte att det var ganska fjöntigt.. men det är ju bara vad jag tycker!

Oscar har tydligen skaffat en lägenhet.. jag fattar inte hur mycket som jag egentligen har missat, det känns som om jag var borta mycket längre än bara tre veckor!
Han ska i alla fall ha fest på lördag, vilket jag tycker var en OTROLIGT dålig idé för då ska jag till Svensson. Bajs på det!

Kommentarer
Postat av: Falk

jag kan inte heller åka till oscar så då är det ju lugnt att du inte kan! vi får ladda till ditt party ist ;D

2009-03-04 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback