Idag är ingen vanlig dag..

...för det är MIN födelsedag!

Jag som det står och som ni kanske redan vet så fyller jag år idag!

Är i skolan just nu och jobbar med Nolltrefem tävlingen. Jag tror att jag är klar nu. Så ska snart bege mig hem och göra i ordning för kvällen för då blir det släktkalas. 24 personer tror jag att vi räknade till! 

Igår mötte jag upp Joanna vid halv sex för att få min födelsedagspresent. Jag fick reda på detta i tisdags och var sjukt nyfiken helt tiden fram tills dess! Min snälla vän skulle ta med mig på bio och bjuda på godis och läsk! Vi kollade på bedtimestories och den var sjukt rolig. men inte nog med det så fick jag en hembakad kladdkaka och en tavla där det stod Du är världens bästa!

Jag har världens bästa vän! Tack för en sjukt mysig kväll!

Den här helgen kommer att bli en kalas helg! Imorgon blir det först till att tjäna pengar och sedan blir det party med mina tjejer! Jag längtar, gör du?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tess

JAG TAAAAAGGAR REDAN!! wiiiiiiieiieiieieiee

Postat av: falkyoo

OM jag längtar!!!

2009-03-14 @ 10:40:20
Postat av: mimmi

I DO, I DO I DO I DO

2009-03-14 @ 11:20:59
URL: http://mimmslovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback