HEjj hopp

Jag medger att jag är väldigt kass på att uppdatera här, men jag orkar helt enkelt inte och har inget vettigt att skriva. Det kanske jag inte har annars heller men då säger jag att jag inte orkar då.

Idag har jag haft en lekion. Den bestod av en föreläsning med två killar från facket. DEn ena liknade Kristoffer Appelqvist och det tyckte jag var roligt. Jag och frida gick seda in till stan för att jag ville leta efter jeans, men jag hittade ta mig tusan inte några alls. Eller jo men jag vill nog inte ha dem jag la undan. Åkte hem och sedan till jobbet.

Nu sitter jag här hemma och gör ingenting alls. Borde plugga lite men jag orkar inte just nu. Tankade även idag och var tvungen att ringa pappa och fråga vad jag skulle tanka med.. jag får skriva upp det i min telefon nu så att jag lär mig nån gång!

Hejhopp! Jag längtar till lördag!:D

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha jag ringer fortfarande pappa och frågar vad jag ska tanka med, och jag har haft mitt körkort i 1½ år. haha glömmer konstant!

2009-03-18 @ 21:42:01
Postat av: tess

han kristoffer appelqvist är albin hultins fader skaru veta, även kallad mimmis svärfar. mohahaha

Postat av: mimmi

ofta det är han, dom är inte ens lika.

men ja, appelqvist som svärfar? varför inte.

2009-03-19 @ 16:58:22
URL: http://mimmslovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback