Halihallå!

VI BÖRJAR SKOLAN PÅ TORSDAG!!!!!!!!!  JAG VILL INTE! Lovet är inte ens slut och jag käner redan att jag börjar få ångest över hur mycket som ska göras de närmsta veckorna. Bläää! Projektarbetet ska bli klart och även om vi har fått några extra veckor så känns det jobbigt. Måste ju bli klar vecka 5 eftersom det är då jag åker. Sen blir det en massa annat tråk som måste göras. Men men, ska man åka till thailand i tre veckor så är det väl bara att gilla läget. Trots allt så är det bara ett halvår kvar i skolan så det gäller att göra det bästa av det.

Igår var det trettondagsafton. Det är tydligen en speciell dag, vilket jag faktikst inte har en aning om varför, men det har väl kanske något med jesus att göra! Och när någonting har med jesus att göra så ska man ju fira enligt traditioner, även om jag kanske aldrig har firat trettondagsafon förut. Men i år kände jag att det var dags. Därför käkade jag jätte god mat här hemma eftersom mamma och pappa hade gäster. Jag spelade lite super mario med Amanda och sedan gick jag och vican till Mia. Fy sören vad kallt det var, jag fattar inte hur det kan vara så kallt, jag trodde inte att det kunde bli så här kallt längre, alla snackar ju om att det ska bli varmare och varmare med den globala uppvärmningen och så. Men men hur  som helst. Många vänner var där. Det var jag, emily, mia, zara, jessica, vican, quist, sandkvist, william, jakob och en tjej vars namn jag inte kommer ihåg (som jag kände igen som sören men kunde inte komma på ifrån var) och hennes kille. Där hade vi i alla fall väldigt trevligt tillhalv tolv tiden då jessi körde mig emily och zara in till mårtensson och underbar, det var en sjukt rolig bilfärd då zara inte kunde hitta sin plånbok eller telefon!

Det var lätt en av de bästa utekvällarna jag har haft. Jag och Kajsa shakade asset på dansgolvet hela kvällen och jag och Kajliden skickade roliga sms till joanna. Man kan ha kul!

Idag har jag varit hos mormor och morfar med mamma. Vi fikade. När vi skulle gå hem så tjatade mormor om att jag skulle ta med mig massa cheezeballs. Jag sa att jag inte ville ha, att det var deras men hon tryckte plastpåsen i handen på mig i alla fall. Morfar gick och hämtade en ask med noblesse och tryckte i andra handen. Ja, jag säger då det. Snällare mormor och morfar får man leta efter. 
Fick även med mig min tavelram så nu har jag satt in bilder och satt upp den på väggen. Det blev riktigt nice!

Nu fixar mamma té till oss och snart ska jag gå och kolla på top model. Haha, jag har faktiskt börjat tycka att det är kul.  Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

JAg vill ine hellet börja skoolan! BUU! Hahahah fan va du skratta igår xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback