Tjing tjong

Sådär nu har Daniel begett sig hemåt.. lite senare än vad det var tänkt men eftersom Joanna bestämde sig för att inte komma så resulterade det i film, kycklingbaguette från Hello och Top Model (för min del i alla fall). Inget plugg här inte, vilket känns lite sisådär. Tror att det där med Katarina löste sig och det visade sig att jag visst skickat loggbok till henne. Man kna bli trött på sådant. Så jag satt och letade efter mina loggboksinlägg i ungefär två timmar igår helt i onödan. Känns ju bra!

Imorgon ska vi kolla klart på Hajen på svenska lektionen seda ska vi nog på studiebesök. Spännande. Det blev inget jobb för mig imorgon eftermiddag heller.. Typiskt, jag behöver ju pengarna. Men får se det positivt.. en extra eftermiddag att plugga istället.

Kom och tänka på vad dem säger i Wallander filmen innan och höll på att garva ihjäl mig.
- Ställ inte cykeln utanför stället. Ställ den i stället i stället!
Kul humor man har ibland!

Kan dessutom berätta att när Daniel förhörde mig på EU frågorna innan idag så kunde jag 49 av 56 st. Och jag har bara läst igenom det en gång igårkväll! LYCKA!:D

Så jag har haft en mysig dag och så har jag pratat med en vän som har gjort mig sjukt pepp för någonting! Haha..

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag vet vad, jag vet vad, jag vet vad!!! :D:D:D'håll tummarna nu så att allt funkar på alla parter om du förstår vad jag menar ;)

2009-01-15 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback