Min enda vän!

Haha, när man sitter framför Microsoft Word dag ut och dag in så lär man sig en hel del. Till exempel att om man håller in Ctrl och trycker på "sudda ut knappen" så suddar man ut ett ord i stället för en bokstav. Haha, det ni. Vill ni veta vem som lärde mig det. Min assistent. Han är cool.. det är en katt som sitter på skärmen och ger en massa bra tips.. Han gör massa roliga saker också.. eller jag tycker att dem är roliga eftersom jag inte har så mycket annat roligt för mig! Jag har alltid ogillat dem här assistenterna (det finns massa olika, en boll, en hund, en robot, en trollkarl haha!) men nu tycker jag om att ha den lilla kisen brevid mig. Han är min enda vän när jag sitter framför datorn om kvällarna!



Nej nu börjar snart andra avenyn! Jag gillar det programmet, speciellt Hamza för att han är en så otroligt dålig skådespelare! Och jag vet två som håller med mig!

Jag har börjat skriva på min skräck berättelse på svenskan. Den ska handla om en clown som sitter uppe i en lite killes garderob så sitter han där och fnissar och gör läskiga ljud och tappar bollar uppifrån garderoben. Tack kära pojkvän som gav mig idén även om jag inte tyckte om det alls när du berättade den innan jag skulle sova! Den gången blev jag sket skraj.. usch! haha

Puss!


Kommentarer
Postat av: Annki

Tack för din kommentar om mitt halsband... och när jag läste ditt efternamn så förstår jag hur du hittade till min blogg. / (Sandflower) / Annki

2009-01-22 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback