Idag har jag

varit på en byggdegård med skolan... måste erkänna att det gav mig absolut ingenting. Inte ett dugg.

Dessutom ringde min chef och skulle kolla om jag var ledig på onsdagseftermiddarar och visst är jag det. SÅ nu ska jag kanske få jobba även på onsdagar! Wihooooo!! :D Mer pengar är aldrig fel!

Och dessutom så har jag pluggat och städat. Duktiga lilla jag, så här duktig har jag nog aldrig varit när det gäller skolan! Belönade mig själv med att titta på slutet på Lara Croft - Tomb Raider och äta chips... haha jag förstår mig inte på mig själv egentligen. Ena dagen så bestämmer jag mig för att vara nyttig och dricker te och äter frukt och känner mig jätte bra, andra dagen så sitter jag med en chipspåse och choklad och trycker i mig.. Det är nog inte bra med såna extrema svängningar, så jag får nog ta och dela upp det hela lite. Jag kan inte vara nyttig i mer än typ fem dagar, det är inte så bra. Men gott folk. jag jobbar på det. Fast å andra sidan, man lever bara en gång och då borde man fan få äta vad man vill! Punkt.

Bra är ju att mamma precis kom innanför dörren med en enoooorm godispåse så hon fick från jobbet. Haha... jag börjar med nyttigheten en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback