Hola!

Vaknade imorse av väckarklockan och tänkte NEEEEEEJ jag orkar inte. Daniel tänkte nog mest, va fan måste hon jobba på lördagar för?! Haha

Har tjänat lite pengar idag i alla fall. Tog hem Wanted och degade lite framför den och somnade. Men filmen var faktikst ganska bra! Ikväll ska jag till kusinerna och käka och ha det lite mys med familjen och mormor och morfar. Är sjukt trött och skulle egentligen vilja vara hemma, men det blir nog bättre när jag väl åker dit.

Igår var tänkt att jag och Daniel skulle gå på bio, men eftersom vi (eller rättare sagt jag) fått reda på att Blondinbella skulle vara med i Let's Dance så valde vi att stanna hemma och kolla på det med mamma i stället. Jag diggar faktikst det programmet, bara å ni vet. Efter det kollade vi på massa filmer sen när vi var små. Haha, kul man kan ha.

Imorgon så ska jag måla i klubbstugan.. denna gången ska jag inte glömma det som jag gjorde förra gången. Vi kom fram till att det helt och hållet var falkens fel att jag glömde därför att hon inte ringde och påminde mig som hon brukar. Bara så ni vet. Hääj!

Igår var det fem månader sedan vi träffades!!:)


Kommentarer
Postat av: Falk

haha alltid är allting mitt fel!

2009-01-14 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback