Hipp hipp HURRA!

Först och främst vill jag säga GRATTIS till min kära kusin Niklas som fyller 18 år idag! Har precis kommit hem från Bulls där han köpt sin första lagliga stark öl. Hipp hipp hurra!

Sedan vill jag även säga Grattis till Emily Poss som fyller 19 år idag! Hipp hipp hurra!

Helgen har varit treevlig! I fredags var Daniel här och jag han och mamma kollade på Let's Dance. Jag tycker faktikst att det var synd att Blondinbella åkte ut.. det var så kul att störa sig på henne! Tanke var att vi skulle gå ut en sväng och träffa Daniels kompisar, men det började regna precis när vi skulle gå så det sket sig.

I lördags var det en STOOR dag. Det var nämligen så att min kära syster fyllde 25! GRATTTTIS TILL HENNE! Jag, min kära bror och Krille åkte upp till Göteborg och firade henne med buller och bång! Jag hade en kanonkul kväll! Tack så mycket för att jag fick komma!=)



Jag snodde dessa bilderna från jessi! Snygga eller hur?! I love you!


Sjunge ABBA singstar för fullt! I love us!

Kommentarer
Postat av: Falk

och ni som tjatade så på mig att jag skulle ut, så gick ni inte ut själv!! TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNTAR!!! :D

2009-01-26 @ 21:42:23
Postat av: Sis!

Love you toooooo! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback