Heeelgas!

Det har varit en något fullspäckad helg måste jag säg. Snart åker vi till värmen och vi har två st som fyller år innan dess. Därför blev det två st släcktkalas denna helgen. I fredags kom jessi och tobbe ner och vi åkte till Niklas som fyller myndig den 26! Yeeehooo GRATTIS i förskott till honom! I lördags jobbade jag mellan 11 och 14. Åkte sedan hem för att plugga lite (vilket jag har försökt att göra vid varje ledigt tillfälle, även om det inte har gått allt för bra med det denna veckan). På kvällen var det släktkalas igen då vi skulle fira min kära sysyet som fyller 25 nästa lördag!! Yeeey.. GRATTIS till henne i försklott också! Jag drack ett helt glas rödvin (jag har väldigt svårt med denna dryck) och alla blev imponerade. Grattis till mig! Daniel var också här och firade min kära syster. Dock kom han lite sent eftersom han hade glömt att han skulle komma hit. Shame on him. Idag så hade jag satt klockan på tio för att jag skulle hinna med lite plugg, men det slutade med att vi gick upp vid tolv och satte oss och kollade på let's dance. Vid tvåtiden så mötte vi mormor och morfar för att fika och sedan gå på Vi hade i alla fall tur med vädret igen! Den var faktikst riktigt bra. Nu är jag hemme och nu kommer pappa med min kebabtallrik.. efter det ska jag plugga.

Så nu vet ni vad jag har gjort denna treevliga januarihelg.

Kommentarer
Postat av: Sis!

Nej Alexandra Ek, du drack ett HALVT glas rödvin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback