GRATTTIIIIIS!

KAAAAAAAAJSA FELDT HAR TAGIT KÖRKOOOOOOOOORT!!!!!!!!!:D Shit pomfritt vad jag blev förvånad när jag vaknade av ett sms imorse där det stod KÖRKORT!!!!:D Fan, jag frågade ju henne senast igår på träningen hur det gick för henne och då sa hon att hon inte ens bokat Halkan. MEN GRATTIS TILL MIN BÄSTATSE VÄN I ALLA FALL!!!
Jag förväntar mig en likadan utflykt som jag och Falk har tagit med dig på.. Jag kan fixa bullar, haha!:D
Åååh jag blir så glad för sin skull!!!!


Måndag idag och bara 19 dagar kvar till 6 veckor utan skola.. Det låter inte så illa va?!=) Men just nu så känns det inte så bra, har tusen miljarder saker att göra i skolan, okej kanske inte riktigt men över tio i alla fall och det är mycket för mig. Så det blir plugg för mig varenda dag nu.. Kanske inte det roligaste men har i alla fall något att se fram emot.

Jag och Kajsa diskuterade igår att vi (jag falk och Kaj) aldrig varit ute på krogen tillsammans och att det var dags nu.. men kom fram till att jag är så uppbokade de kommande helgerna att vi nog inte kan göra detta förns i mars. Haha, det är fan helt sjukt. Och när jag kommer hem så åker Kajsa på skidresa och veckan eftre fyller jag år.. Då ska det bli partaj för fulla hus!! Herre gud, det är nog sant som dom säger att sista terminen kommer gå sjukt snabbt, jag känner att jag har alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid att göra dem på. Men det ska nog bli bra.

Nu ska jag sätta igång med religionen!

Kommentarer
Postat av: Sis!

Vaddå sex veckor utan skola? Ni ska väl bara vara borta i 3?! frågetecken

Postat av: Zara

Haha, ja det blir coolt att ha en sådan garderob! Ni kan få slåss om en sovplats därinne haha!

2009-01-12 @ 19:24:56
URL: http://zaracatarina.blogg.se/
Postat av: kanske mimms

och i mars fyller en viss mimms 18, WOHOOOOOOO

2009-01-12 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback